sociala på mobilen ;)

2009-08-17, 22:40:22 / Kategori: Allmänt

chacha

typ snackar skajpis med Cornelia och Anton ;o , fast Cornelias internet dampar ju sönder som vanligt då.. (a) , men jag ska väll endås gå nu , satt det spelar ju ingen roll egentligen :D , hihi. men som vanligt så får ni va sociala på mobilen ist dåå :o ? , eller bahh dom jag känner råååh, annars blir det ju lite jobbbbigt :D , haha. ahja, men ska ju gå upp 06.15 som vanligt så jag hinner fixa mig, satt ska nog inte va uppe så seent ikv då ;o , kunde inte sova igår liksom ??!?! , asså jag hölll på att dööö. och ingen villa sociala med mig på mobilen då heller. så dåå fick jag bahh ligga där och spela nå beroende framkallande spel som jag egentligen inte vet vad det går ut på & tycka synd om mig själv :( , SÅ FÅR DET INTE BLI IKVÄLLLL :D <333 så va social för i helvete! annars jävlaar åker ni på stryyyk, mwihihiihih ;$$ <3

puss & kram


Jennifer

sv: tack så mycket!



2009-08-18, 01:28:52 URL: http://jjnyy.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?