17AUGUSTI

2009-08-17, 15:23:23 / Kategori: Allmänt
hallojj :) !

kom typ hem från skolan för ett tag sen. eller ah, typ alldeles nyss då. det gick väll bra ;) , bahh att man lär gå upp så jävla tidigt. inte kul. och inte kunde jag somna igår heller :( .. och ingen ville vara social på mobilen heller, nope. eller bahh några st (a) , hiihi. men sen typ gick ju alla och la sig så då ville ingen messa med mig mera :( , moooobbbad.. , hihi. inte var det god mat i skolan heller. typ kattmat som vanligt ;ss , eller kattmat är tillochmed bättre än det vi får då. asså det var nån jävla köttfärssås , inte vart man hungrig av att se den eller. näe, jag tog ingen mat. vi gick till arne ist och köpte Ramlösa (a) , hihi. asså jag vart seriöst mätt på den :o ? , kan man bli mätt av en läsk :o ? , det visste faen inte jag xD . Och typ imon ska vi kolla på film på hagaskolan :s , pinsamt att gå dit då ? Har faen aldrig vart inne där. så jag kommer nog gå fel. hihi. hittar ju knappt på min skola satt det kommer nog inte gå sådära jäkla bra har jag en stark känsla av , eller vad tror ni ? ;D haha.
ikväll är det träning också :s , vi ska typ springa. inte blir man springsugen i det här vädret precis. det är typ grått och kallt också duggar det -.- , mysigt ? .. eller inte då :) .
vi lära även gå på en rundtur idag också :o ? som att vi inte vet vart det ligger liksom :o , sen efter fick vi nån äcklig bakelse eller vadfan det va, rulltårta tror jag. typ grädden var ju gammal, så det förklarar ju saken ganska mkt :s .. inte gott var det iaf.

men nu ska jag typ kolla runt lite på olika bloggar :D <3
puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?