HATAR RUBRIKER ? :O

2009-08-15, 00:45:06 / Kategori: Allmänt
hhej sötnos..
nu sitter man här och sitter. haha, (a) . ehm.. snackar med Emma gör jag också på skajpis. Lite smått busig är vi. Tihihiih. Om jag inte har nämnt det så ska jag till Torsåker imorgon. Och på söndag kanske det blir Valbo med Emma också, om jag får pengar då.. hoppas. Jag måste verkligen shoppa känns det som. Har typ inte gjort det på 31412341234 år. Eller typ en vecka eller nå. Men det är typ ganska mkt då =O . tihihi, där var jag busigt igen.
Ehehe. Mmmmhh. Har väldigt dåligt liv som sitter och skriver inlägg om ingenting då. Men jag har verkligen bajs trökigt. Så då får ni leva med det. Hhihii. Inte mitt fel om ni läser det ;) , det är erat eget. Det kan ni ju tänka på dom som klagar om vad jag skriver. Liksom ? Det är erat eget val att läsa det. Inte mitt val ? Satttt.. Suck on that bitches.
nu ska jag fortsätta snacka skajpis med min Emmis :D <3
ska väll sova snart också..

pussN


Anonym

sv; tack dsm söt :)



2009-08-15, 00:54:18 URL: http://eswalander.blogg.se/

Linda - Livet är rosa!

sv; Tacktack =).

Allt bra =)?



2009-08-15, 10:03:24 URL: http://peassyster.blogg.se/

Anonym

assåeee skaffa ett liv, om man tkr den häääär blogggn är braaee, dåee kan man ju lika gärnaa gå och hängaaa siig, + att duuu haaar liiite myckeeet smmmmmmink



2009-08-15, 10:54:40



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?