bilder

2009-08-15, 16:41:24 / Kategori: Allmänt

hhej sötnos..
kom nyss hem från torsåker. vi orkade inte göra ngt så jag åkte hem xD , hahahha. Mmhm. Jag fick typ skäll av en bahh fatt jag kasta en flaska på backen :o värsta taskigt! sen typ stog hon och kolla på oss flera minuter efter i fönstret och såg jätte tjurig ut! tant jäkel. och hon kunde även mitt namn.. undra varför ;) ? , haha hon bahh - HÖRRU AMANDA NU TAR DU UPP DEN DÄR! , jag bahh .. aha ;o . normalt ? jag kasta inte ens utanför henne typ ju ? moget då :O ? haha. Sen gick vi runt också hade vi jätte kul med våra drickor :o ? Vi typ stoppa in munnen också lät det jätte fult. hahahahha. ååh jag trodde jag skulle dö. ååh.

haha här kommer lite bilder från igår och idag :)








lite onödiga bilder men endå!:D<3

PUSSS


Celina

Sv; Tack desamma! =) Alltså jag måste bara fråga en sak, ska man ha massa gummisnoddar runt benen nu? (känner mig jättegammal, och det är absolut ingen pik! Bara nyfiken. =) )



2009-08-15, 18:35:43 URL: http://schlaijna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?