15AUGUSTI

2009-08-15, 11:30:48 / Kategori: Allmänt

hhej sötnos..
vaknade runt halv elva. klev upp. sen vart det att städa rummet :OOO , tio poäng till mig dåååeeeh :)) , hmm.. jag som har väntat på att emma ska ha ridit klart, så fick jag nyss höra att inte hennes väckarklocka hade ringt. så hon har inte ridit en ! -.- , fan va irri. ahja. hon ska iaf rida nu. så kanske jag ska sova dära :D nu har jag ett svar på en kommentar!:D



Anonym:
assåeee skaffa ett liv, om man tkr den häääär blogggn är braaee, dåee kan man ju lika gärnaa gå och hängaaa siig + att duuu haaar liiiite myckeeeet smmmmmmmmmmink.

Svar:
jag har ett liv sry :) , och eftersom att du gick in på bloggen så kan ju du lika gärna gå och hänga dig ? , dt är min blogg och jag skriver vad jag vill. och duu ? ; ) jag ser mig i spegeln varje dag. så jag tror jag vet hur jag ser ut :) PUSS!


Linda - Livet är rosa!

sv; De låter bra de! Det är bra med mig också =).



2009-08-15, 11:45:06 URL: http://peassyster.blogg.se/

Linda - Livet är rosa!

sv; Ajjamän! Händer idag =)?



2009-08-15, 13:24:41 URL: http://peassyster.blogg.se/

Anonym

meeeen haalllåååee shhiiit du har värsta rändernaaaa i ansikteeeee, typ negeerrfäääääärg,

shit...



2009-08-15, 18:49:30



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?